Underbara kompisar!

När jag kom till Sofie så hade tjejerna redan varit fär ett tag och fixat för att överraska mig. Eftersom vi aldrig har fått tillfälle att fira mig så gjorde vi det nu. Dom hade gjort så fint och blev jätte glad när jag kom dit! Vi åt massa och pratade en hel del också. Sen åkte vi en liten sväng med mopparna och nu är jag hemma. Ska dra detta kort för jag ska baka bullar nu ;) Men här är lite bilder iallafall. Ska ta kort och visa det jag fick också. Men det kommer upp imorgon eller något! 
Tog inte med dom på oss för vet inte vilka jag fick ta med och vilka jag inte fick ta med! 
Men älskar er mina bästa kompisar! Ni är underbara! Tack för allt! 
 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: