Träning!

Har inte gjort något speciellt alls idag efter skolan. Blev liten slapp dag och sen en ganska lugn träning ;) När jag kom hem kollade jag på Broadchurch och åt, därefter duschade jag och sen fixade jag mitt hår framför dagens Idol avsnitt. Nu ska jag gå och lägga mig för att orka med morgondagen. Imorgon ska vi ta skolfoton i skolan.. Inte direkt något jag gillar men aja. Efter skolan ska jag kanske till Göteborg för att fixa något till Spexfotot som vi ska ta på Torsdag. Har inte bestämmt vad jag (vi) ska vara än och det börjar ju dra ihop sig.. Men får komma på något imorgon! 

En bild från i somras! åå fy satan vad jag redan längtar tills nästa sommarlov! Nu inser man hur skönt det va.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: