Tips: Safe Haven!

Tänkte tipsa som en film som jag såg i veckan. Det är "Safe Haven" och jag älskar den! Såå himla bra film. Jag gillar egentligen inte att kolla på filmer, kollar hellre på serier då dom inte är så långa. Men denna filmen ångrar jag inte en sekund att jag tittade på. Jag är sämst på att beskriva saker. Men det är en film jag skulle beskriva som innehåller, Kärlek, Drama, Spänning mm. Vet inte om det bara är jag men filmer, serier mm. blir typ bättre när det är snygga/fina skådespelare med ;)  Ännu en Nicholas Sparks film som jag gillar. Kan säga att alla mina favorit filmer är skrivna av honom! Dear John, The Notebook, The Last Song, The Wow osv.. Lööv it! 
Har även lyssnat en del på denna låt som "tillhör" filmen! Såå bra ! 
Först låten och under är trailern på filmen! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: