Svar på kommentar!



Det stämmer att vi hyrde moppe i Thailand. Vi hyrde en med soffa på sidan och en vanlig. Jag körde endast den med soffa eftersom det är lättare. Men iallafall. När vi var där hade jag aldrig kört en moppe innan. Alltså hade jag inte körkort. Och jag är inte säker på hur det är med det på andra ställen i Thailand. Men där vi va så är det lugnt. Dom ser ju oss som mycket äldre än va vi är så de tänker ju att vi har körkort typ.. Jag skulle tro att det verkligen går bra om man har AM-körkort. Men jag vet inte. Det åkte lixom runt poliser där vi var, men om man bara kör normalt så vinkar dom och ler när man åker förbi ;) Men som sagt så har jag bara varit på ett ställe i Thailand och jag har ingen aning om hur det är på andra ställen! Men jag skulle tippa på att det är hel lugnt! Kanske inget bra svar men liite hjälp kanske! Hoppas du får det bra på din resa, och njut! Längtar tillbaka varje dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: