Städa, springa!

Tog lite längre än vad jag tänkt med att städa eftersom jag är så seg ;) Men dammsög även hela undervåningen så det drog ut liite på tiden. Men nu är mitt rum städat och fräscht igen iallafall, vilket känns bra! Vid nio gick jag ut och sprang. Blev en runda på 2,5km. Inte så långt men börjar lugnt känner jag . Gick faktiskt förvånansvärt bra, kändes okej och rullade på i ganska högt tempo. Fortfarande någon minut eller två långsam men det kommer väl när man tränat mer. Men blev nöjd eftersom jag inte tränat så mycket i sommar. Så har precis duschat och sånt. Nu ska jag nog ta en macka eller något liknande och sen ska jag nog lägga mig och kolla på något avsnitt på någon serie! Har inte hunnit packa än så måste göra det imorgon. Ska även åka och köpa lite saker som jag ska ha med mig! 
Gothia Cup (2010 tror jag ;) )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: