Spend / Save!

 
             - hos Mylovebasket                  Primeboots - Primeboots hos Mylovebasket                                                                      
( Klicka på skorna för att få mer info om dom! ) 
(Johnny Bulls till Vänster och Primeboots till Höger! )
Här är ett litet inlägg som jag har haft tankarna på ett tag. Vad jag förstått så blir höga boots mer och mer populärt. Och de som är "populärast" enligt mig är väl primeboots. Dock kostar dom ju flera tusen och alla vill ju inte lägga så mycket pengar på ett par skor. Så för ett tag sedan så såg jag att Johnny Bulls säljer ett par väldigt liknande för ungefär halva priset. Jag tycker verkligen att dom är lika snygga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: