Sommaren 2013!

Måste säga att även detta sommarlovet har gått otroligt fort, som alla andra också gör! Är väl inte jätte nöjd med det egentligen, hade förväntat mig mer och att det skulle bli roligare. Men eftersom mina kompisar gjort annat denna sommaren och jag varit på Tjörn näst intill hela sommaren så har jag inte kunnat träffa dom så mycket.. Vilket har varit riktigt tråkigt. Men jag har ändå haft ett skönt och lugnt sommarlov. Har bara kunnat ta det lugnt och slöa. De första veckorna var väl okej då det var midsommar och jag fyllde år. Så då var det kul. Sen gick det några veckor då det var halv bra väder och sånt.. Men då passade jag på att ta mitt AM-Körkort, vilket va riktigt kul och bra! Sen blev det bättre väder och då väntade Gothia Cup. Det var allt från segt och tråkigt till jobbigt och kul! Men det är verkligen en vecka som jag kommer minnas länge. Lärde känna många Goa personer och hade det bra! Efter de var jag på Tjörn ytterligare två veckor, då var det väl ganska okej ändå. Vi hade några familjekompisar uppe och även Emelie var där så det var roligare. De senaste två veckorna hemma har varit riktigt sköna. Har kännt att det behövdes.Träffa lite kompisar komma igång med täningen och sånt. Kan inte säga annat än att detta sommarlovet slutade på bästa sätt. En riktigt bra och rolig helg med laget.
Det var lite av min sommar sammanfattat! Kan säga att nästa sommar tror jag kommer bli sjukt mycket bättre ! Har mycket fler bilder men ni har sett en hel del av dom redan.Men här är iallafall några igen ;) Vissa bilder från i sommras har jag på minneskort som ligger någonstans därför är det inte med vissa bilder också.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: