Sjukt trött efter träningen!

åå va jag är trött! Det var en seg träning för mig som sprungit någon gång bara i början av sommarlovet. Kännde hur trött jag blev direkt och mina ben känndes hur tunga som helst.. Haha, måste ut och springa oftare nu! Aja, är väl skönt att komma igång igen. När jag kom hem skyndade jag mig liite för skulle kanske träffa kompisar men blev inte så. Så la mig i soffan åt lite. Men nu ska jag sätta på en mysig film, kommer nog somna ganska tidigt idag. Imorgon ska jag och Emelie till Göteborg för att shoppa lite igen ;) Hehe, men har några saker jag hade tänkt köpa och ska föörsöka hålla mig till de! Men som vanligt så hittar jag alltid annat :| 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: