Redo för skola!

Försökte hålla mig vaken men gick inte.. Så somnade till i ca 30 minuter. När jag vaknade fixade jag lite med kläderna och sakerna jag hade med mig. Efter vi ätit middag gick jag, mamma och Viktor en promenad på 2,5km. kännde att det var riktigt bra för att det inte ska bli lika jobbig träningsvärk. Men ska även stratcha innan jag går och lägger mig. Nu har jag precis plattat klart mitt hår så det ser lite bättre ut tills imorgon. Börjar kl. 10 imorgon och det blir väl inte direkt någon lång skoldag antar jag. Efter skolan ska jag hem och baka lite till matchen för mamma ska stå i "cafèt" vi har på varje hemma match. Och vid 19 så har vi samling till matchen som börjar kl.20! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: