Paintball och gårdagen!

Har varit hemma nu ett tag efter paintballen! Sjukt kul var det! Jag var väl lite halv mesig och vågade väl inte riktigt gå ut där alla sköt.. Men blev ändå träffad. Våran tränare avsnutade med att skjuta mig två gånger på rumpan på typ 2 meters avstånd! Snacka om att det gjorde ont. Känner fortfarande av det.. Och mina märken är såå hämska och gör jätte ont! Aja, riktigt kul var det iallafall! Eftersom jag inte uppdaterade något igår så tänkte jag bara skriva lite vad jag gjorde. Först på förmiddagen spelade jag match, som vi vann med 2-0! Riktigt gött, nu är vbi fortfarande med och kampas upp i topp striden! När jag duschat och fixat mig lite så åkte jag och Emelie till Robins grav. (En kompis som dog för lite mer än 1 år sedan..) När vi varit där en liten stund åkte vi och träffade Anton. Så satt vi och snackade i typ 1 timma eller nått sånt ;) Sen åkte jag och Emelie hem och lagade mat. Blev riktigt bra ;) Sen kollade vi på film och sånt och somnade vid 2 eller 3 ;) Nu ska jag fixa lite i mitt rum och sen ska jag väl börja tänka på att sova . Är ganska trött och ska upp tidigt till skolan imorgon! 

Galnaste laget! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: