NYTT: Beställning från Elf!

Här är min beställning som jag gjorde från Elf. Paketet låg i brevlådan när jag kom hem i Söndags. Dock tog det över tre veckor att få det , liite för länge eftersom jag hade betalat så att jag skulle få det efter 7-14 dagar. Men fick det tillslut och jag är glad över allt förutom läpp produkterna som är i andra färger än vad jag trodde att det skulle vara..  Plus att läppstiftet gick av.. ?! Aja, allt annat är bra iallafall! 


Waterproof Eyeliner pen (Svart), Jumbo Eyeshadow Stick (French Lace), Jumbo Lip Gloss Stick x2(Coco loco,Tiki Torches), Lipstick (Nostalgic) [Det är mycket mer rosa än va det ser ut att vara!]


Warm Bronzer (Warm), Baked Blush (Peachy cheeky), Little Black Beauty Book (Warm Edition). 

Blush Brush, Angled Contour Brush.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: