Middag på Salt och Sill!

Har inte hunnit uppdatera något idag typ men ska berätta lite snabbt bara för ska sova snart. 
Vid ett eller nått sånt cyklade jag och Emelie till badplatsen och badade med Mamma och Camilla. Var kallare i vattnet idag än va det var igår! När vi kom hem bytte jag om, tog bort mitt gamla nagellack, sminkade mig lite och sånt. Strax efter fyra tror jag tog vi båten till Salt och Sill för att träffa kompisar. Så var vi hos dom någon/några timmar och pratade och sånt. Mot halv åtta gick vi till restaurangen för att äta och var där i några timmar. Och sedan tog vi båten hem. En bra dag kortfattat. Imorgon ska vi förhoppningsvis ut till någon ö om vädret blir som vi hoppas på! Här är lite bilder från dagen kvällen! 
Haha, åkte förbii en kristenbåt typ som hade högtalare och så sjöng dom "happy day" ganska högt ;) 








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: