Med Emelie ;)

Kom hem ganska nyss från en liten moppetur med Emelie. Haha typiskt oss att bara åka runt typ. Men vi kom inte på något att göra så ja ;) Nu ska jag nog sätta på någon film och sen ska jag sova. Imorgon ska jag upp vid 10 för att försöka fixa till lite i mitt rum innan matchen. Samlingen är vid 12 eller nått sånt. Ska bli så sjukt kul att spela imorgon, sist vi mötte Sävedalen gjorde jag självmål och den matchen söööög! Var så dålig. Så är mer än taggad inför matchen imorgon! Efter matchen ska jag vara med Emelie och viska ha det braa! 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Din blogg är verkligen jättebra! :D
Skulle vara roligt om du kunde göra ett inlägg om din garderob (har för mig att du gjort detta innan) men då skulle du kunna visa ditt favorit plagg och så! Skulle även vara roligt med ett inlägg om typ dina favorit produkter! (typ badrumsprodukter) sånt är alltid roligt att läsa om!
Som när du berättade vad som fanns i din väska! Sånt är roligt att läsa om! :D
Du är jätte vacker och har en grym blogg!

2013-08-25 @ 09:36:40
Postat av: Anonym

Hej! Jag tycker din blogg är jätte bra!
Skulle tycka det vore roligt om du kunde göra ett inlägg om din garderob typ! (har för mig att du gjort detta innan) men du skulle kunna visa ditt favorit plagg/outfit och så!
Skulle även vara kul om du skrev om dina favorit produkter (typ badrumsprodukter)Sånt är alltid roligt att läsa om!
Som när du skrev om vad du hade i din väska t.ex! Det var roligt att läsa, så gärna fler sådana inlägg! :D
Du är jätte vacker och din blogg är grym!! Detta var bara lite tips som jag (och säkert många fler) skulle vilja läsa om!

2013-08-25 @ 13:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: