Måndag!

Oj va tid jag tog på mig idag innan jag "blev klar". Somnade lite senare igår ändå för jag kollade på en film och sen var jag knappt trött. Så imorse vaknade jag strax efter 11 och låg som vanligt kvar och njöt ett tag. Sen gick jag upp och kollade på TV och åt frukost. Och nu har jag fixat till lite i mitt rum och bytt om och sånt. Insåg idag att det bara är 1 vecka kvar tills skolan börjar! Helt sjukt va tiden går fort! Ska försöka göra denna sista veckan bra! Kan inte påstå att detta lovet blev som jag tänkt mig, har väl inte haft jätte kul... Men har ändå varit ett skönt sommarlov som jag bara kunnat ta det lugnt på! Men det ska väl ändå bli lite kul att komma tillbaka till skolan, träffa kompisarna igen och få tillbaka alla rutiner! ;) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: