Late night..

Somnade liite för sent inatt (imorse).. Låg och halv sov samtidigt som jag pratade med Philip på skype ;) Haha, jag kan ju inte vart jätte rolig att prata med.. Iallafall, vaknade vid 12 så blev ännu senare.. Aja, får väl ha någon sån här dag ;) Idag ska jag vara med Emelie. Jag ska kanske färga hennes hår. Eller slinga om man ska vara exakt ;) Men nu ska jag duscha och fixa till mig och höra av mig till henne sen! 
BTW, fick världens panik igår kväll. Något/Något har spammat min mail med virus och hackat sönder den typ :( 
Har allt kopplat till den, så det suger! Så ska försöka fixa över alla grejer som jag behöver till en annan mail.. 
Förlåt språket, men jävla idioter! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: