Hemma igen + köpt..!

Nu ekar bloggen tom.. :O Har inte haft tid att uppdatera idag, eller har inte tagit mig tid. När klockan var runt tr5e skulle jag tro kom vi hem. Då åt vi och sen fixade jag i mitt rum. Packade upp alla kläder och alla andra saker. Fixade om några grejer och "städade" lite. Strax efter fem åkte jag och Mamma mot Mölndal för att köpa ett objektiv som jag vart ute efter ett tag. Så var det en killa som sålde ett knappt använt, så det köpte jag. Kommer mer om det imorgon. Är iallafall jätte nöjd! När vi kom hem fixade vi lite med min moppe och sen fixade jag lite mer i mitt rum. Nu ligger jag i min goa säng och är riktigt trött. Ska nog äta snart. Tror inte att jag ska göra något ikväll, blir väl en lugn kväll bara med någon film eller nått! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: