Do it faster!

Somnade till en liten stund i soffan efter att jag uppdaterat. När jag vaknade var mamma nästan klar med maten så vi åt. Sen slöade jag lite innan vi kollade på Idol. Asså det är helt galet vad vissa är dåliga.. Fattar inte vad dom tänker och vad folk säger till dom..? Men vissa är ju riktigt bra! När det var slut så gick jag ut och sprang. Började riktigt bra men på slutet så fick jag världens magknip typ, kunde knappt röra mig.. Men släpade mig hem och låg typ på golvet lite ;) Och tillslut så gick det över. HAr fått så innan också och fattar inte varför.. Sjukt jobbigt! Nu har jag duschat och sånt och ska gå och lägga mig. Börjar 8.10 imorgon och ska till tandläkaren 8.40 så ska bara till skolan och säga att jag kommer lite senare typ.. Efter skolan kanske jag ska göra en sak , men är inte säkert än så får se. Vid 18 ska jag iväg på match. Nu är alla matcher viktiga så det är bara att köra! 
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: