Bullar, Hagel, Träning!

Det gick väl bra att baka förut. Mitt upp i allt så började det ös regna och sedan gick det över till hagel! Det haglade sååå himla mycket, var vitt på marken.. Det blev även mycket kallare och det kändes knappast som sommar, mer som höst! Men iallafall, vi bakade klart och det blev bra och goda bullar ;) När vi var klara åt jag lite och sen gick jag och la mig i min säng och somnade till lite innan jag gjorde ordning mig för träning. Träningen gick väl bra, var sjukt blött på gräsplanen.. Och sen blev det helt lerigt och sånt.. Så mina kläder var ju hyfsat fräscha efter.. ;) När jag kom hem duschade jag och åt lite bullar ;) Nu ligger jag i min säng och ska sätta på ett OTH avsnitt. Imorgon ska jag åka till Alingsås för att möta upp pappa så ska vi köpa moppehjälm och lite annat kanske ;) 

Tre bilder som är tagna utanför vårat hus förut! Ser ut som snö!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: