Bra dag!

Hann inte uppdatera tidigare. Men jag och Emelie åkte och handlade lite saker som jag ska ha med i helgen. Sen åkte vi hem till mig och lämnade det. Efter de åkte vi en sväng på lite konstiga vägar och sen åkte vi hem till Elin. Där vi bara hämtade upp henne för att sedan åka till affären igen och köpa fika ;) Sen åkte vi hem till Elin igen och fikade och snackade en massa. Strax innan 18 åkte jag och Emelie hemmåt, fast vi åkte samma konstiga väg som vi åkte dit ;) När jag kom hem började jag packa lite och sen åkte jag på träning. Gick väl bra idag. Känndes bra med skorna, var riktigt sköna så det var ju bra. När jag kom hem duschade jag och åt sedan. Nu har jag nästan packat helt klart. Ska bara lägga ner några saker imorgon :) Nu ska jag sätta mig och förbereda några inlägg och sen ska jag sova. Imorgon har vi samling 14 och sen ska vi åka tåg och buss i någon timma + ! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: