Sep. 30, 2012

Veckans hiss !
Instagram !
Instagram fortsätter vara en stor favorit app på min mobil. Det är kul att se vad kompisar , kändisar och bara personer som man vill följa gör !
Jag tycker att det är en riktigt bra app!
Följ mig : annastockelid

Veckans diss!
Facebook !
Facebook blir bara tråkigare och tråkigare enligt mig. Det är bra att man kan skriva i grupper som t.ex fotbollen , konfan och klassen !
Men annars läggs det bara ut ex.
The typical...
Like if...
Kolla min blogg...
Osv...

Även att man måste få många likes på bilder / statusar annars...
Aa vad händer annars ? Inget egentligen..
Bara något vi känner pressen av !
Man jämför sig med alla !

Jag tycker inte att Facebook är roligt längre och jag tycker inte att man måste ha det för annars är man udda ?

Jag är aldrig inne där längre nästan , bara när jag skriver till grupper !

Detta är MIN åsikt ! Alla tycker olika !

/Anna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: