Let the rain wash away all the pain of yesterday!

I skolan idag var det ett maskros barn där och pratade om sin uppväxt. Det är alltså barn som har växt upp i familjer där föräldrarna misshandlat barnet, varit alkohlister mm. Helt sjukt är det att barn får uppleva sånt varje dag. Man ska var glad att man har en familj somallt funkar bra i. 
Det var iallafall väldigt bra att höra tycker jag för nu vet man att man verkligen inte ska bedömma någon på dens utseende! Personen kan t.ex. ha en jätte jobbig bakgrund. 
Den tjejen som var där är en sån tjej man bra kan se upp till. Hon var en sjukt stark person! 

Efter skolan gick jag hem och vilade. Känner att jag fortfarande har förkyldningen i mig. Men den är nog över snart. 


/Anna

~Bild tagen för någraa veckor sen!~




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: