Börjar blogga igen!

Tänkte köra på lite ensam bloggning nu. Denna bloggen kommer handla mycket om mode, kläder, skönhet , smink, foto, inspiration, pepp mm. Även en del om min vardag som tonåring. Inte så mycket om skolan men vad jag gör på fritiden. Ska försöka komma på saker att skriva om varje dag men i början sattsar jag på att få en rutin med några inlägg varje dag . Så får jag komma på nytt under tiden.

Lite om mig : 
Jag heter Anna, bor utanför Göteborg. Är intresserad av mode, skönhet, sport, musik och foto. På fritiden tränar jag fotboll, kommer ni märka. Går även i konfirmation detta kommande året. Och började 8:an i Augusti. Mer kommer ni få reda på under tiden jag bloggar! 

Jag tror att jag drar igån den riktiga bloggningen mer imorgon! 

/ Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: