Veckans hiss & diss!

Veckans hiss!

Veckans stora hiss är Weheartit.com som även finns som en app. När jag ionte har något att göra klickar jag in där och sparar hur mycket bilder som helst. Får sjukt mycket inspiration där ifrån! Har över 450 bilder i en mapp med bilder där ifrån, och jag har haft min mobil i en vecka...
Det är från weheartit nästan alla mina inspo bilder kommer! 

Veckans diss!

Helt klart vädret! Det är så himla tråkigt med höst tycker jag. Det bara regnar hela tiden. Längtar galet mycket till december! När det börjar närma sig jul, det är snö ute, jag ska förhoppnings vis åka på minst en skidresa. ååå längtar ! Nu vill jag bara att oktober ska ta slut och november gå fort! :D

 

Kommentarer
Postat av: SannaLundmark:)

Hej! Vad fin blogg du har, verkligen rolig att läsa!:)
Om du vill kanske vi kan följas via bloglovin?:)
Kram!

2012-10-22 @ 15:56:01 - http://sannalundmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: