Right here, Right now!

Sitter hemma och kollar på OTH. Tar det bara lugnt eftersom jag känner att det fortfarande finns någon liten förkyldnings baskilusk inom mig ;) Ska äta snart och sen nog sätta upp några saker i mitt rum :D 
Btw har missat att göra "lär känna mig på 30 dagar" nu i några dagar men jag ska försöka fixa så att jag kan fortsätta imorgon! Slutar 12.15 imorgon sjukt skönt! Fast har konfa 15.15 så kan ändå inte hitta på något.. Och efter det, träning!  Men man ska ju inte klaga, blir skönt att bara komma hem och ta det lugnt!! 
Ska försöka fixa en ny design för har tröttnat på denna. Dock kan jag inte allt med de "nya" sakerna i blogg.se.. Men det löser sig nog, annars skaffar jag någon som kan göra en år mig ;)
( Om någon som läser detta är grym på att göra designers kommentera gärna! )
/ Anna!
Bild från några veckor sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: