One day!

Idag var det en soft dag i skolan, vi jobbade bara på våra bildspel som vi håller på med typ. Efter skolan hade jag konfa direkt , den var ganska jobbigt idag , fick en del flashbacks men det är väl sånnt som man får räkna med här i livet. Gick lite tidigare från konfan för att hinna till bussen. Kom ca 20 minuter sent till träningen men det får bli så lite nu. Och nu sitter jag och fixar lite med bilder samtidigt som jag pluggar typ ;) 

Detta blir det ända inlägget idag men imorgon fortsätter jag mer igen. Ska försöka skaffa mig ett lite roligare liv så jag har något att skriva om.. Om ni har något tips om vad jag kan blogga om så kan ni kommentera! 

Ha det bra! 
/ Anna! 

Bild från i våras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: