Fredag 5 Oktober!

En stressad dag i skolan med sista minuten inlämning och prov. Men det gick väl an. Efter skolan vilade jag, känner att jag fortfarnde har någon förkyldning i kroppen.. Ha ront i huvudet varje dag, ont i halsen och bihålorna eller va det heter. Men jag spelade ändå vår match mot landvetter. Vi spelade faktiskt riktigt bra i ös regnet! 
Dock är jag besviken på mig själv eftersom jag släppte in ett mål som jag lätt kunnat ta.. Matchen slutade iallafall 2-2! 
Kom hem sjukt kall och tog en varm dusch. Sen gjorde jag muffins till pappa som fyller år idag! GRATTIS :) haha , hans dag firades med fotboll och innebandy matcher ;) ne, men vi ska fira honom mer imorgon. 
Imorgon ska vi nog också kanske åka till IKEA om vi hinner. Jag måste köpa lite saker där. Ska även försöka ta mig till Allum i helgen för att försöka fixa min mobil och ett minneskort till kameran.  

/ Anna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: