Dag 7 ~ Tio sanningar om mig!

Tio sanningar om mig!

  • Jag hittar fel i de flesta saker jag gör..
  • När jag släppt in ett mål i fotboll går jag alltid till högra bakre hörnet av målet och tänker typ : Nu fan ska jag visa dom att jag kan detta, att jag ska vara stolt över mig själv, visa att jag inte är mesig! 
  • Typ något sånt , en hel del ilska!! 
  • Jag har typ alltid hatat mitt hår..
  • Jag var hur mesig som hels när jag var mindre.. 
  • Älskade livet som liten , asså typ 0-10 ! 
  • jag började med fotboll när jag var typ 6. 
  • Jag har tandställning... 
  • Jag hatar när man står många personer på ett trångt utrymme! eller när man är där det är jätte litet. 
  • Jag saknar friidrotten sjukt mycket! Tänker på det jätte ofta och ibland fattar jag inte varför jag valde fotbollen istället...! 
  • Jag fyller år typ exakt när det är ett halvår kvar till julafton ;)

Det var de jag kunde komma på ;) 

Gammal bild!

 

Lär känna mig på 30 dagar
Dag 01 - Presentation av mig själv
Dag 02 - Mina syskon
Dag 03 - Vad är kärlek
Dag 04 - Min bästa vän
Dag 05 - Min drömkille
Dag 06 - En önskan
Dag 07 - Tio sanningar om mig
Dag 08 - Mitt favorit minne
Dag 09 - Min framtid
Dag 10 - Såhär såg jag ut idag
Dag 11 - Mina rädslor
Dag 12 - En bild från när jag var liten
Dag 13 - Detta ångrar jag
Dag 14 - Två personer som betyder mycket för mig
Dag 15 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 16 - Varför jag började fota
Dag 17 - En låt som får mig att gråta
Dag 18 - En bild som är över ett år gammal
Dag 19 - Mina svaga sidor
Dag 20 - En rolig bild
Dag 21 - Det här saknar jag
Dag 22 - Ett datum jag aldrig kommer glömma
Dag 23 - Mina mål med livet
Dag 24 - Mina föräldrar
Dag 25 - Bilder från dagen
Dag 26 - Två saker som händer mig ofta
Dag 27 - En låt som får mig att må bra
Dag 28 - En person jag skulle kunna byta liv med för en dag - och varför
Dag 29 - Mina mål och drömmar
Dag 30 - Ett sista ögonblick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: