Dag 4 ~ Min bästa vän!

Min bästa vän som jag har haft sen typ förskoleklass är Emelie. Hon är alltid där för mig och jag för henne. Det är grymt att ha en vän som näst in till vet allt om dig. Emelie och jag träffades första dagen i förskolan kommer ihåg exakt vad vi gjorde. Känns inte som att det var typ 9 år sedan eller nått sånt. På vägen har vi som alla andra bästisar bråkat och allt sånt men det gör man , Right? Emelie är som en syster för mig ! Jag kan verkligen vara mig själv när jag är med henne! Vi har sjukt måpnga minnen ihop! skulle kunna rabbla upp hur många som helst, fast då skulle jag få sitta här i flera timmar , dagar osv.. Du betyder sjukt mycket för mig! Jag älskar dig syster!

Jag har även flera kompisar som jag är med varje dag i skolan men det är framför allt Emelie jag vänder mig till när det händer något! Även andra personer som jag inte träffar så ofta men som alltid finns där och jag kan prata med! Det är grymt!
Mina kompisar är de bästa som finns! Dom stöttar mig och sprider glädje. Utan dom vid min sida hade jag inte klarat av en dag till! Ni är bäst älskar er! Tror att ni vet vilka ni är!

/Anna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: