Dag 14 ~Två personer som betyder mycket för mig

Jag kan verkligen inte välja ut bara två stycken som betyder mycket för mig. Min familj och alla mina vänner mm betyder sjukt mycket för mig , de gör alla olika saker när det behövs! 

Men om jag ska välja två kompiar som betyder mycket (mest) för mig. 
Då är det Emelie och Elin som jag vänder mig till först om det är något. 
Dom finns ALLTID här för mig och jag vet att jag kan prata med dom. 
 
Men som sagt så betyder min familj och mina kompisar sjukt mycket för mig, alla är bra på olika sätt! 


Haha, dessa bilderna hittade jag på min dator , hoppas det var okej att jag valde dessa ;)
Insåg ockå att jag och Elin inte hade så många bilder på oss .. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: