Dag 1 ~ Presentation av mig själv.

 

Detta kanskte inte är någon presentation men det var saker som kom upp i mitt huvud om mig ;) Det är något iallafall!

Om mig!

Jag heter Anna , är 14 år, fyller år 24 juni. Bor utanför Göteborg med min mamma, pappa och bror. På fritiden spelar jag fotboll.

 

Jag ÄLSKAR att shoppa! Dock tar mina pengar slut direkt.. 
Jag ser mig själv som en glad tjej oftast, har mina dåliga dagar..! Jag är väl ganska tävlings inriktad antar jag.. Vill oftast vinna! Jag hittar fel i nästan allt jag gör. Har inte jätte bra självförtroende. Innan var jag JÄTTE blyg och mesig. Typ så fort någon sa något började jag lipa.. Fast det var typ när jag gick på lågstadiet eller vad det heter. .
Jag har alltid gillat musik. Typ sett upp till unga artister och tänkt typ att så känd vill jag också vara.. T.ex, Connie Talbot, Mimmi Sandèn, Zara Larsson och massa fler men dom har jag sett på talang när jag var mindre då dom också var små ;) 
Jag tycker det är kul med smink, skönhet och mode. Kan sitta i timmar och kolla på tjejer på Youtube som typ sminkar sig eller visar kläder mm. Eller sitta inne på t.ex nelly.com ;) Kan gå in och kolla på samma saker på nelly flera gånger i veckan .. ;)
Jag tycker att det är sjukt kul att ta bilder !
I 7:an var jag på Alingsås tidning och praoade i två dar och fick skriva en fet artikel. 
Asså typ intervjua några och skriva om det sen, sjukt kul! Jag var även med på en fotografering i ös regn.. Men det var kul! 
Det är något jag kan tänka mig att jobba med. Typ någon sorts tjej tidning. Eller typ designer fett coolt. det finns massa saker jag vill göra när jag blir äldre

Jag är ju ett fullt normalt barn.. För MINST två år sedan!


 

 


Lär känna mig på 30 dagar
Dag 01 - Presentation av mig själv
Dag 02 - Mina syskon
Dag 03 - Vad är kärlek
Dag 04 - Min bästa vän
Dag 05 - Min drömkille
Dag 06 - En önskan
Dag 07 - Tio sanningar om mig
Dag 08 - Mitt favorit minne
Dag 09 - Min framtid
Dag 10 - Såhär såg jag ut idag
Dag 11 - Mina rädslor
Dag 12 - En bild från när jag var liten
Dag 13 - Detta ångrar jag
Dag 14 - Två personer som betyder mycket för mig
Dag 15 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 16 - Varför jag började fota
Dag 17 - En låt som får mig att gråta
Dag 18 - En bild som är över ett år gammal
Dag 19 - Mina svaga sidor
Dag 20 - En rolig bild
Dag 21 - Det här saknar jag
Dag 22 - Ett datum jag aldrig kommer glömma
Dag 23 - Mina mål med livet
Dag 24 - Mina föräldrar
Dag 25 - Bilder från dagen
Dag 26 - Två saker som händer mig ofta
Dag 27 - En låt som får mig att må bra
Dag 28 - En person jag skulle kunna byta liv med för en dag - och varför
Dag 29 - Mina mål och drömmar
Dag 30 - Ett sista ögonblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: