Dag 05 - Min drömkille

 

Jag kan inte direkt säga att just så ska killen jag träffar vara. Men jag kan säga saker som denna kille måste ha eller är bra att den har / kan / vill osv..

  • Han ska vara omtänksam! 
  • Respektera mig och andra! 
  • Snäll !!
  • Snygg, söt mm.!
  • Snygg stil! 
  • Han ska inte vara så blyg!
  • Han ska kunna vara sig själv när han är med mig och andra!
  • Han ska ha humor! Går inte att ha ett förhållande utan skratt! 
  • Han ska inte bara vara ute efter sex! 
  • Det ska inte vara en träff och sen är man tillsammans, vi ska känna varandra! 
  • Det är ju alltid ett plus om vi gillar samma saker ex. sport och musik!
  • Snygg kropp ;)

Det är nog allt jag kommer på just nu. Finns säkert mycket fler saker men detta var de sakerna som kom upp nu.

Dessa gjorde jag och några kompisar i typ 5an eller 4an haha , detta är mina som jag gjorde!


Lär känna mig på 30 dagar'


Dag 01 - Presentation av mig själv
Dag 02 - Mina syskon
Dag 03 - Vad är kärlek
Dag 04 - Min bästa vän
Dag 05 - Min drömkille
Dag 06 - En önskan
Dag 07 - Tio sanningar om mig
Dag 08 - Mitt favorit minne
Dag 09 - Min framtid
Dag 10 - Såhär såg jag ut idag
Dag 11 - Mina rädslor
Dag 12 - En bild från när jag var liten
Dag 13 - Detta ångrar jag
Dag 14 - Två personer som betyder mycket för mig
Dag 15 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 16 - Varför jag började fota
Dag 17 - En låt som får mig att gråta
Dag 18 - En bild som är över ett år gammal
Dag 19 - Mina svaga sidor
Dag 20 - En rolig bild
Dag 21 - Det här saknar jag
Dag 22 - Ett datum jag aldrig kommer glömma
Dag 23 - Mina mål med livet
Dag 24 - Mina föräldrar
Dag 25 - Bilder från dagen
Dag 26 - Två saker som händer mig ofta
Dag 27 - En låt som får mig att må bra
Dag 28 - En person jag skulle kunna byta liv med för en dag - och varför
Dag 29 - Mina mål och drömmar
Dag 30 - Ett sista ögonblick

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: