Veckans hiss & diss!

Hiss!

Helt klart är veckans hiss Gavin DeGraw! Innan har jag bara lyssnat på typ chariot och i don't want to be , men de senaste två veckorna har jag lyssnat på fler av hans låtar! Riktigt bra är dom och han är ju grym!

Här är mina favoriter! ;) Ganska många men dom är bra iallafall!

( Vet inte om ni kan se länkarna , kommentera om ni inte kan det!)


 

Diss!

TV4 reklamer! Asså seriöst det suger! Nu sitter jag och kollar på Beck så komemr det nyheter i mellan , jag fattar inte grejen, så segt! Nyheterna visas ju ändå typ hela tiden! Dom behöver inte visas mitt i filmen ?! Har tröttnat sjukt mycket på det nu, har ändå stått ut innan men nu är det bara tröttsamt! Och på program som är 1 timma så går ju typ 15 minuter till reklam känns det som!
Självklart är det inte bara TV4 men eftersom jag inte kollar på så mycket TV ( bara filmer på Viasat kanalerna och Disney channel ;) ) så blir det inte lika jobbigt på de andra kanalerna !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: