Usel uppdatering!

Förlåt för verkligen kass uppdatering idag! 
Vaknade och kännde mig inte helt 100 så tog det lugnt på förmiddagen och fixade lite med skivor och filmer här dhemma. Och guud va mycke gamalt jag hittade! Skivor som jag alltid lyssnade på när jag var mindre ! ;) 
Vid två eller nått sånt kom pappa hem, han skulle egentligen opirera foten typ men det blev inte så , så vi åkte in till Göteborg istället och åt på BK och kollade i lite affärer. Köpte ingen men kollade på lite kläder och lite saker till min kamera . Men antingen så fanns det inte i min storlek eller så fanns det typ inte ;) 
Sen var vi och handlade och då köpte jag bara hårfärgoch värmeskydd spray + glans spary ! 
Så jag ska försöka få håret färgat i helgen! 
Nu kom det ett djur in i mitt rum!! 
Heeejdååååå! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: