Slutar blogga! Följ mig ...-->

Som ni kanske märkt har jag inte bloggat denna veckan så mycket!
 Jag har varit sjuk och inte orkat. 
Känner inte riktigt blogg suget heller. Har inet riktigt kommit in i det.. 
Så jag har bestämmt mig för att sluta blogga! 

Men istället har jag gjort mig en tumblr så där kommer jag nog uppdatera med inspirations bilder och andra bilder med bra citat mm. 
Känns mer som något för mig! 
La in första bilden idag och det ser riktigt tråkig ut just nu! Men jag ska fixa till den lite så den blir roligare, finare , bättre mm. 

Följ den HÄR


Jag ska nog även försöka att bli aktiv på Weheartit ! 
Funderar på att börja ta mina egna foton och lägga in där. 
Nu går jag ju endast in och gillar / sparar andras bilder! 

Men det börjar jag inte med än! 


Ni kan även följa mig via instagram ! 

namn: annastockelid 


Ha det bra! 
/Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: