Thailand imorgon!

Sitter och bara öser ner massa musik och gör dom till offline spellistor på Sporify nu. Det tar ju sin tid, men känner att det är bra att ha i tre veckor ;) Jag skulle tro att jag inte kommer sova mycket inatt eftersom jag är så taggad och nervös! Men det är ju i och för sig ganska bra , så man vänder på dygnet redan nu. Får hoppas att jag kan sova i bilen och på flygplanen då .. Ska ju ändå upp strax innan 5 eftersom Emelie, Camilla och Thomas kommer strax innan 6. 

Där vi ska bo hade dom tyvärr inte hunni sätta in internet än men i ett hus inte långt där ifrån har det internet så jag kommer inte uppdatera jätte mycket men det kommer nog upp något inlägg någon gång. Men jag har gjort ett tidsinställt varje dag så bloggen kommer fortfarande vara i liv! Jag kommer ha med min camera och mobilen så det kommer bli väldigt mycket bilder. Vi kommer också göra en typ "follow me around" video. Så vi kommer filma lite då och då. Så den sätter jag ihop när jag kommer hem och lägger nog upp den här!

Jag är så taggad och detta kommer bli så jävla bra! Har inte riktigt förstått det än , förstår nog bara när vi är påväg imorgon! Men det ska bli så skönt att komma bort !

Kommer tillbaka om ca 23 dagar! Kommer kanske ett litet inlägg imorgon på morgonen! Annars så får ni ha det riktigt bra här hemma i Sverige! 

Puss!

 




Kommentarer
Postat av: klara

vem åker du me och varför????
skulle va skoj att veta lite skriv ett inlägg om det snälla <33
kramizz

2012-12-27 @ 23:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: