Min önskelista!

Eftersom jag ska åka till Thailand med Emelie blir det nästintill hela min julklapp. 
Men här är nårga lite mindre saker jag önskar mig . 

  • Pengar till Thailand ! ( pengarna på bilder var de jag kunde hitta! så bry er inte om valutan! )
  • Glossybox! Man får hem en liten låda/box med skönhetsprodukter varje månad beroende på hur många månader man valt, 3, 5, 12 eller nått sånt kan man välja mellan! 
  • Ögonskuggspalett! Med naturella färger alltså mer åt bruna hållet men kanske även svarta!
  • Sminkborst set! Ett set med sminkborstar. Båda ansikts borstar och ögonskuggs borstar!
  • Klackskor! Kanske inte just JC men ett par snygga klackar skulle inte sitta fel!
  • JB parfymen! Den ska bli min ! Ska skaffa den på något sett! 
  • JB boken! Ett måste , skaffar den annars ändå! 
  • The Sims 3! haha, ett skönt spel att ha när man bara vill slappa! Riktigt roligt! Har bara the sims 2 men har spelat hos kompisar och det är en sak jag vill ha ;)  

Det är några av sakerna jag önskar mig , men som sagt det blir inte så mycket i år eftersom jag får Thailand resan! SOM ÄR VÄRLDENS BÄSTA JULKLAPP!!!


annastockelid.blogg.se
 
 

Kommentarer
Postat av: Skofetischist

Håller tummarna för att det ligger några snygga klackar under granen då :)

2012-12-08 @ 19:37:14 - http://skofetischist.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: