Julklappar!

Först och främst så fick jag ju Thailand resan! Det var ju helt klart den bästa julklappen man kan få! 
Och till den så fick jag ca 11 000 baht av mamma och pappa plus lite av farmor och farfar! Så det var ju toppen! Jag ska ju ändå vara borta i ca 3 veckor så pengar behövs! Så jag ska in och växla mina egna pengar också innan vi åker! 



Sen fick jag även en otroligt fin ring av Viktor och ett matchande halsband av mamma och pappa! 

o



Jag är jätte glad över mina julklappar eftersom jag inte hade räknat med att jag skulle få något typ eftersom jag fick resan! Känner inte att jag vill ha något dyrt typ heller ? Asså jag har ju dator, mobil och kamera och tv har familjen och ipad har familjen så kännde inte att jag var i behov av något typ.. 
Därför var resan en PERFEKT julklapp!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: