Hissar & Dissar!

Min första hiss som är typ flera i samma men aa.

Musik lyssnar jag på nästan hela tiden. Och jag måsta bara hissa en del låtar som jag lyssnar på väldigt mycket nu! Jag länkar dom inte för då blir det så galet många och ett väldigt långt inlägg tror jag men jag skriver dom så får ni söka upp dom själva! 

Ingen speciell ordning! 
  • Zara Larsson- Uncover! 
  • Malcolm B - Alla låtar från X-Faktor!
  • Darin - En apa som liknar dig & Astrologen!
  • Vinsten - Luckiest girl!
  • Labrinth feat. Emeli Sande - Beneath your beautiful!
  • One Direction - Little things!
  • Emeli Sande - Read all about it!
  • Demi Lovato - Give your heart a break!
  • Olly Murs - Heart skips a beat & Trublemaker!
  • Loreen - Crying out your name! 
  • Och såklart JUSTIB BIEBER! fast hans låtar spelas året om ! 

 



















Min andra HISS är SÅKLART , JULLOV!! Om en vecka slutar vi! Ska blir galet skönt! 
 
Min första DISS är , än en gång Facebook! 

Jo visst jag behöver inte gå in och kolla men kom igen? Det går över styr! 
Det kommer upp FLERA klagomål på västtrafik och alla andra kollektivtrafik bolag eller vad man säger! 

Folk skriver att deras bussar är sena nu när det kommer så mycket snö t.ex! 
Hallå eller? Det är ju inget busschaförerna kan göra något åt.. Liksom dom kan inte komma fram? 
Jag tror att lärare osv förstår att du inte kommer i tid pga vädret.

Man fattar ju att det är segt ! Men kom igen ! Det finns inget att göra, självklart är det mer trafik osv nu på vintern! Inget man kan göra något åt, bara att gilla läget! 

Så det har jag tröttnat på , alla klagomål till t.ex västtrafik! 


Och min andra DISS är detta med att man inte får ha pepparkaks gubbar på skolor.. 

Asså är detta ett skämt? Seriöst! 
Det hör till och har ju inget med hur folk ser ut! 
Pepparkakor är bruna , pepparkaks gubbar ska få vara med på lucia tåg eller vad det är ! 

Att det var så religiöst här i Sverige kunde jag inte tro! Men det är ju bara pinsamt! 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: