Dålig uppdatering!

Förlåt för dålig uppdatering idag! Mobilbloggningen har inte funkat och jag har inte hunnit / orkat blogga från datorn.. 
Men vi vaknade väl ganska tidigt i morse men låg kvar och kollade på " The Grudge 3".  Vid 14 lämnade vi Elin och sen åka jag och mamma och kollade på Viktor när han spelade innebandy. Riktigt kul är det när dom är så bra! Idag spelade han med Div 2 vilket gick bra! Otroligt spännande match, men det slutade med vinnst till Lerum!( 8-7 )

Nu ska jag äta och sen åka in till Göteborg och gå på Liseberg med tjejerna! Mysigt! 


Kommentarer
Postat av: Abir

Jätte fin blogg!
Skulle du kunna rösta på mig här(länk) så jag kan träffa min idol? tryck bara på "GILLA" knappen! tack :)
http://www.widevision.se/xfactor/entry.php?id=175

2012-12-08 @ 18:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: