År 2012 September!

September kunde bara inte starta bättre! Hade en överrasknings middag för Adelia natten till 1 September! Det var alla tjejerna och det var otroligt kul! Samma natt / morgon (minns inte exakt när) fick Emelie ett sms från sin moster att hon skulle få sitt barn nu! haha, vi blev hel galna men det var förstås jätte roligt!

Samma dag åkte jag och mamma till Trollhättan för att köpa min Kamera. Jag köpte den begangnad men den var endast 1 månad gamal så det var as bra, så dit åkte vi! (Är hel nöjd med mitt köp!!)

Eftersom vi äntligan hade flyttat in så kunde jag börja ta hem kompisar igen utan att det skulle kännas konstigt! Så det blev en tjej kväll hemma hos oss!

Vi annordnade också ett disco för åk 4-6 i Lerum med klassen. Det var otroligt roligt och jag skulle gärna vilja göra om det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: