År 2012 Mars!

Mars
Måste bara börjaa med att säga att det verkar som att jag började komma i gång mer i Mars och började göra något!

När det började närma sig slutet av Mars åkte jag och Emelie med skolan till Hovfjället! Det var så galet roligt , dock mådde inte Emelie jätte bra men ändå var det otroligt roligt! Det var väldigt annorlunda eftersom det var 30 + här i Lerum dagen innan vi åkte. Haha, helt galet, och vi gick liksom i t-shirt vid husen och när vi åkte skidor var det skit varmt! Men det var riktigt kul!

Valborg som var precis i slutet av Mars var också riktigt roligt! Jag och massa fler var i Floda på disco, haha låter riktigt töntigt och det kanske det var också men det var iallafall roligt! Mange Makers var där och spelade så det var roligt att se dom!

Fick min första tandställning har jag för mig..

haha, fick min mammas gamla iphone 3gs, och det var jag glad för ;)