År 2012 Juni!

Vädret var på topp och jag var på Liseberg flera gånger med kompisarna!
Dock hände det värsta som kunde hända! En riktigt nära vän till min bästa kompis tog livet av sig. Tänker inte gå in på det mer men det var en jobbig tid! Goaste killen asså!
Han bara träffa honom 2 gånger men jag fick verkligen en bra bild av honom, och han var verkligen jätte snäll och rolig!
Sen slutade jag 7:an och gick på sommarlov! Galet skönt!
När vi slutade skolan flyttade vi nästan direkt efter till Tjörn. Till sommarstugan vi hyr. Riktigt skönt.

Var på fotbolls cup i munkedahl med 98:orna ! Riktigt roligt! Lärde känna några riktigt sköna killar som vi fortfarande könner och umgås med ibland! 

24 Juni fyllde jag år, firade min födelsedag på Tjörn med familjen. Fick min Iphone 4S någon vecka innan dock pajade den så jag fick lämna in den , men skit samma!
Midsommar som var typ någon dag innan / Efter jag fyllde år ( kommer ite ihåg! ).
Vi var först med familjen i Floda med några andra familjer som vi träffat på midsommar i flera år !
Vi stannade bara till typ 18 , sen åkte vi till Tjörn och spenderade resten av dagen med Emelies familj!

Hehe hade typ inga bilder från Juni eftersom båda mina mobiler jag hade då är trasiga. Men det blev dessa från instagram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: