År 2012 Juli!

Jag spenderade flera dagar i Göteborg för att kolla på Gothia Cup och gå på Gothia Discon. Det var otroligt kul att kunna umgås meed kompisar och ha kul!

Jag var med på Dana cup med 97:orna fast vi var typ hälften 98:or! Det var galet kul! Vi spelade oftast bra och när vi inte spelade gick vi omkring och skapade kaos med hög musik och ett sjungande lag! Det var otroligt roligt! Vårat lag satt alltid nästan längst bak i bussen med hög musik, hoppade och sjöng ( skrek) till Drick den! Alla i bussen var hel galna och det var så roligt! Plus att det var typ varmaste veckan på sommaren så det var runt 25 grader hela tiden! GRYMT!

Sen har för mig att det var i Juli jag var med Elin på Malö i en vecka! Det var också riktigt roligt. Dock var det typ regn, mulet eller blåsigt alla dar.. Men det hindrade inte oss från att åka till Ellös, Gullholmen och runt malö med en liten gummibåt! Haha, tror inte jag har skrattat så mycket när jag har åkt båt innan asså! Vi var blöta från topp till tå men vi skulle ändå fortsätta åka för att få våran glass. hehe galna! Men roligt som fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: