År 2012 Januari- Februari!

Måste bara börja med att säga att detta året har bestått mycket av allt byggande på huset. Så vissa månader har jag knappt något att säga om, plus att jag inte kommer ihåg allt jag gjort men skit samma!

Januari
Året började hos kusinerna på nyårsafton. Sen hade vi ju lov i någon vecka till!
Vi bodde i en lägenhet som vi hyrde. Vi hade det jobbigt med huset och allt men vi klarade av det riktigt bra! Jag, Pappa och Viktor var i Kungshamn/ Smögen i början av Januari på lovet!



Februari
Även i Februari byggde vi och byggde! Men på Sportlovet var jag och Viktor med Farmor och Farfar ute på Orust. Det var riktigt fint väder och mysigt! åå, jag kommer inte på något mer jag gjorde i Februari!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: