88 FRÅGOR!

BLANDAT:
1. Fullständigt namn? - Anna Emelie Louise Stockelid
2. Exakt ålder? - 14,5 år ;)
3. Vart bor du? - Lerum
4. Bor tillsammans med? - Min familj !
5. Husdjur? - Nada!
6. Färg på ditt hus? - Vitt, med ska bli svart!
7. När är du född? - 24 Juni 1998!
8. Klass? - 8:an
9. Vilket år tar du studenten? - 4,5 år framåt . Altså typ 2017? Har jag rätt då?
10. Något jobb? - nix..
11. När gick du upp i morse? - Dagen jag skrev detta gick jag upp 11.30!
12. När skva du sova ikväll? - vet inte!
13. Duschat idag? - Nej!
14. Kramat någon idag? - Jaop
15. Pussat någon idag? - Nej
16. Vad har du ätit idag? - Rester från igår! ( Julmat! )
17. Dagens klädsel? - Jeans och stickad tröja , mys kläder!
18. Dagens smink? - Puder + mascara!
19. Dagens sötnos? - Liam Hemsworth och Douglas Booth!
20. Dagens roligaste? - Emelie!
21. Har du många vänner? - JA?
22. Hur många har du kysst? - Vet inte..
23. Hur många har varit otrogna med dig? - har aldrig varit i ett seriöst förhållande..
24. Vem pratade du med i telefon senast? - Mamma!
25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Från Emelie: Grymt! Loveu bästa, kommer bli så sjukt bra i tre veckor! Bara du och jag.. Längtar massor!! <3

FAVORIT:
26. Film? - Många! LOL, The last song, Dear John, The notebook osv.
27. Låt? - Många!
28. Mat? - olika!
29. Dryck? - Coca cola!
30. Färg? - olika!
31. Stad? - Bangkok hoppas jag!
32. Land? - Thailand hoppas jag!
33. Ämne i skolan? - Svenska och Engelska egentligen men blev tråkigare med lärarna! Och idrott!

SENASTE:
34. Personen du tänkte på? - privat.. ;P nee, men typ mig ;P asså vad jag hade på mig eller nått sånt :P
35. Gången du spydde? -Några månader sen!
36. Gången du grät? - Häromdan ;)
37. Pizzan du åt? - Vizuvio a la Adelia ;)
38. Gången du var i Göteborg? - 26 DEcember ;)
39. Gången du var i Stockholm? - FLERA år sedan!
40. Gången du var full? - aldrig
41. Gången du var hög? - aldrig
42. Personen som såg dig gråta?- vet inte..

ANTINGEN ELLER:
43. Svart eller vitt? - Vitt
44. Hund eller katt? - hund
45. Ut och festa eller hemma och mysa? - vet inte
46. Tv-spel eller datorspel?- vet inte
47. Hångla eller ha sex? - vet inte
48. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - ?
49. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad är la bra ;)
50. Big Brother eller Paradise Hotel? -har bara sett BB ;)
51. Har du svart hår eller blont? - brunt?
52. Har du blåa ögon eller bruna? - olika, bruna, gröna , gula .. aa olika typ hela tiden ;)
53. Choklad eller lakrits? - CHOKLAD!
54. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg, eller aa har bara varit i Stockholm en gång!
55. Högerhänt eller vänsterhänt? - Är högerhänt men vill vara vänsterhänt! Fett ballt!
56. Coca cola eller fanta? - Coca cola!
57. Pizza eller kebab? - Pizza
58. Randigt eller prickigt? - vet inte
59. Älska eller älskas? - båda!
60. Leva eller dö? - leva?

ANTAL:
61. Personer du älskar? - många
62. Personer du hatar? - vet inte
63. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - vet inte
64. Glassar du ätit på en dag? - vet inte
65. Gånger du ätit kött? - hur ska jag kuna veta det?
66. Gånger du haft minnesluckor? - vet inte?
67. Gånger du varit hög? - aldrig
68. Gånger ditt hjärta brustit? -vet inte ...

VEM:
69. Ska du träffa imorgon? - Emelie , familjen typ!
70. Sjöng du senast för? - Mig själv ;P
71. Hade du senast en msn konversation med? - Det var ett tag sedan så jag vet inte!
72. Vill du kasta en sten i huvudet på? - hehe, vet inte ;)
73. Förtjänar att dö? - ingen!

VAD:
74. Gör dig glad? - Mina kompisar oftast ;P
75. Gör dig ledsen?- Massa saker!
76. Vad vill du helst göra nu? - åka till thailand!!!!
77. Vill du ha nu? - En coca cola :P
78. Önskar du dig i julklapp? - om ett år? vet inte!
79. Längtar du till? - Thailand, justin bieber konserten, min födelsedag .. massa!
80. Ångrar du i ditt liv? - Att jag slutade i friidrott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: