26 December!

Idag har jag inhte hunnit blogga så mycket som ni kanske sett! 
Vid halv elva hämtade vi upp Emelie så åkte vi in till Göteborg och köpte några saker och skulle växla pengar. 
Bilder på sakerna kommer ikväll! 
Alla Thailändska baht var slut i hela Göteborg och dom hade fått in sjukt mycket i Fredags , så vi fick åka till Partille istället men det gick bra! 

När vi kom hem åt vi och sen hjälpte Emelie mig att packa lite! Så nu är allt klart inför resan nästan. Det är bara småsaker som ska ner nu och handbagaget typ. Och var jag ska åka i! 

Sen vaxade jag och Emelie benen vilket gjorde sjukt ont och det tog typ inte bort allt hår så det var väl inte jätte lyckat.. Men det var värt att testa! 

Nu ska jag äta middag och sen städa mitt rum. Även duscha och fixa naglarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: