24 December!

Julafton börjar gå mot sitt slut och det har varit en riktigt bra dag! Som sagt händer det kanske inte jätte mycket för mig men det är ändå en mysig dag. 
Jag har precis tagit kort på alla mina julklappar men dom kommer jag visa i flera delar dom kommande dagarna! 

Jag går väl och lägger mig snart skulle jag tro eller iallafall lägger mig i sängen med datorn.. Så ska jag försöka fixa tidsinställda inlägg inför de kommande tre veckorna då jag är borta! Måste bara hitta inspiration! 

Imorgon ska jag träffa Emelie och hennes föräldrar för att prata lite mer ingående om resan typ tror jag . Och så ska jag väl försöka packa lite till! 


Kommentarer
Postat av: Clara Ringqvist

Tack snälla fina du! Jag blev också jätteglad för dina fina ord!
Kram och God Jul!

2012-12-25 @ 11:14:09 - http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: